Wij doen er alles aan om jou als relatie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voldoet onze dienstverlening niet aan je verwachting? Dan horen wij dat graag van je. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.
Je kunt je klacht telefonisch, schriftelijk of via onderstaand formulier doorgeven aan de betreffende vestiging.
Je ontvangt een bevestiging met daarin onder andere de naam van de persoon die je klacht in behandeling heeft en op welke termijn je een terugkoppeling kunt verwachten.
Mocht je niet tot een gewenste oplossing komen met de vestiging, dan kan je jouw klacht indienen bij onze directie. Hiervoor dien je jouw klacht te mailen naar klachten@veldsink.nl, t.a.v. de directie of schriftelijk naar: De Pinckart 54, 5674 CC Nuenen. De klacht zal opnieuw bekeken worden. Hierna informeren we je zo snel mogelijk over het besluit.
Indien de klacht nog niet naar volle tevredenheid is afgewikkeld, heb je de mogelijkheid om deze klacht binnen 3 maanden te melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Deze procedure vind je terug op www.kifid.nl.